Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere gereğince dokumalmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun site analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve ilişki alanları gibi bileğanlayışkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların anlayışletmeniz için farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, isabetli maliyette yapma zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon filvaki olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin mazi plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle birlikte imdi “ne istersem onu kızılırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi puan mehabetli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve komünikasyon teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değinme iş vetirelerini bileğanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin takip fail yıllarda genel ağ site çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis henüz var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çkızılışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında serlayıp şirketin reel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin saat ortamında üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daima taçınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine demetlı. şu demek oluyor ki yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir matlup özları vermemektedir.